مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

چه اپلیکیشن هایی با کاتلین ایجاد شده است؟

۴. Evernote
Evernote از دوست داستنی‌ترین نرم افزار‌‌های اندرویدی برای سروسامان‌دادن به شغل های روزمره میباشد. این نرم افزار امکان‌هایی داراست که آن را از نرم افزار‌های مدیر و اپلیکیشن‌ریزی کارها فردی بسیار بالاتر میبرد. از این نرم افزار برای رئیس شغل های  تیمی و شغلی هم میگردد بهره برد. Evernote تا به امروز بیش‌از ۱۰۰ میلیون نصب فعال داشته میباشد. با این طراحی اپلیکیشن در مشهد اوصاف به هیچ عنوان نباید تعجب کرد که‌این نرم افزار نیز کاتلین را جایگزین جاوا نموده است.
۵. Twidere for Twitter/Mastodon
Twidere for Twitter اپلیکیشنی برای عاشقان توییتر میباشد. در صورتی‌که میخواهید توییتری خالص را سوای هرگونه تبلیغ تجارب فرمایید، سفارش میکنم این نرم‌افزار را نصب فرمایید. این نرم افزار به شما قابلیت و امکان می دهد تا یکسری اکانت توییتری را باهم داشته باشید و همینطور حدودا تمامی‌چیز را فردی‌سازی نمائید. فعالیت با این نرم افزار اندرویدی بسیار سرازیر و بی‌انواع میباشد. Twidere for Twitter همت بهتر‌اش را وامدار کاتلین میباشد.
۶. Kickstarter
دیدنی‌ترین و گوناگون‌ترین نرم افزار کاتلین که می خواهم معرفی کنم، Kickstarter میباشد. این نرم افزار جایی میباشد برای شناخت هنرمندان با‌یکدیگر  و همینطور پیداکردن سرمایه‌گذار یا این که پشتوانه برای عده ای‌که میخواهند ایده‌های هنری و خلاقانه‌ی خویش را  عملی نمایند. بااستفاد‌ه‌از این نرم افزار‌ هنرمندان پروژه‌های هنری خویش را با دیگرافراد به‌اشتراک می گذارند تا افرادی‌که عشق و علاقه‌مند به آن ایده میباشند، از آن پناه مالی نمایند. این نرم افزار اندرویدی که مانند دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی دارای شهرت به کاتلین هجرت نموده است، هرروز دوست داستنی‌خیس میگردد.  
درصورتی که می خواهید بیشتر در باب مزایای کاتلین بدانید، نوشته‌علمی‌ی «مقایسه کاتلین و جاوا (پژوهش ۸ تفاوت اساسی)» را بخوانید. 
۷. Trello 
با این نرم افزار دستیابی‌وکارهای اهل ایران هم معدود‌وبیش شناخت دارا هستند. با کلیه‌گیری بیماری کرونا و دورکارشدن بیشتر استحصال‌وکارها، قابل انعطاف‌افزارها و نرم افزار‌های رئیس پروژه‌ها و شغل های تیمی بسیار دوستداشتنی و پراستفاده شدند. Trello درمیان نرم افزار‌های رئیس پروژه پرطرفدارترین میباشد و بیش‌از ۱۰ میلیون نصب فعال داشته میباشد. دستیابی‌وکارهای بسیار گران قدر eBay نیز از ترلو استعمال می‌نمایند. مجموعه توسعه و گسترش‌دهنده‌ی ترلو عمکلردهای مهم نرم افزار اندرویدی ترلو را تماما به گویش کاتلین منتقل کردند و خصوصیت‌های جدیدی که به برنامه افزودند نیز با کاتلین مندرج میباشد. 
۸. Square 
کمپانی Square از کمپانی‌‌های دارای اعتبار خدماتی مالی در آمریکاست. این موسسه سرویس ها مختلفی ارائه می دهد. از این سرویس ها می‌قدرت به پیاده سازی و ایجاد کرد  نرم افزار‌ها و پلتفرم‌های پرداخت آنلاین اشاره نمود. در سال ۲۰۱۵ این مجموعه به طور رسمی خاطرنشان کرد که کاتلین را برای گسترش‌ی برنامه‌های اندرویدی خویش گزینش نموده است. مجموعه مهندسی این مجموعه درخصوص سهم کاتلین در نرم افزار‌هایشان و کارهایی که با کاتلین اجرا میدهند هم در وب لاگ Square نوشتند و هم در کنفرانس‌های فی مابین‌المللی اگاهی‌رسانی کردند. 
۹. Duolingo 
با این طوطی سبز ما اهل ایران‌ها بهتر شناخت داریم. Duolingo بیش‌از ۵۰۰ میلیون مخاطب در سراسر دنیا داراست. برخی معتقدند که دولینگو  شایسته ترین نرم افزار یادگیری لهجه در عالم میباشد. این نرم افزار به طور کامل کاتلین را جایگزین جاوا نموده است. پس از سفر به کاتلین دولینگو اظهار کرد که ابداع و منفعت‌وری درمیان دسته بسط‌دهندگان اندروید این موسسه بیشتر شد‌ه‌است. 
گردآوری‌بندی و سود‌گیری
۱. گزینش لهجه مطلوب برای توسعه و گسترش‌ی نرم افزار‌ها به‌دلایل مختلفی اصلی میباشد.
۲. درمیان نرم افزار‌هایی که معرفی شد تنوع متعددی وجود داراست. کاتلین زبانی میباشد که با آن میشود نرم افزار‌های اندرویدی با امنیت بالا، خطاهای (errors) کمتر، عملکرد بهتر و سرعت ایجاد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد