مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

معرفی 8 مورد از بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید

اندروید یک سیستم دلیل گوشی (سیستم عامل) میباشد که نخستین دفعه در سال 2008 بوسیله گوگل راه اندازی شد و فعلا بوسیله طیف وسیع‌ای از سازندگان دستگاه‌ها برای مثال گوگل، سامسونگ، سونی، نوکیا و بخش اعظمی دیگر به کارگیری می‌گردد. اندروید دربین اشکال موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، از بیشتراز سه میلیارد استفاده کننده فعال امان می‌نماید و سه موازی تعداد آیفون‌های فعال اپل میباشد. همینطور 69.74 درصد از بازار سیستم‌دلیل گوشی در سراسر عالم را به خویش تخصیص داده میباشد.

با اینگونه پرورش سریعی در به کار گیری از سیستم ادله اندروید و به صورت کلی در گسترش اپ‌های گوشی، تعداد فزاینده‌ای از پیشرفت‌دهندگان نرم افزار جانور و بالقوه پیرو بسط نرم‌افزار های اندرویدی می‌باشند. در حالی که با ظهور فناوری‌های نو و تغییر‌و تحول ترندهای روز جهان، این صنعت نیز به تغییر و تحول خویش ادامه خواهد اعطا کرد و از التفات آن معدود نمی‌شود و درامد اپ نویس اندروید روز آپ تو دیت عالی گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های اندرویدی امروزه در سکو نخستین نیازمند درک کردن گویش های نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد، البته پرسشی که ممکن میباشد برای شما پیش آید این میباشد که: مهم‌ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی اندروید کدامند؟


به دنبال 8 گزینه از شایسته ترین لهجه های اپ نویسی اندروید را معرفی خوا هیم کرد:

مهم ترین لهجه های نرم افزار نویسی اندروید

مهمترین و کاربردی ترین گویش‌های اپلیکیشن نویسی اندروید، لهجه‌های جاوا و کاتلین (Kotlin) می‌باشند. ولی گویش های دیگری هم به‌این خواسته به کارگیری میشوند که درپی در خصوص هر کدام از آنان توضیح خوا هیم اعطا کرد.

جاوا در نرم‌افزار نویسی اندروید

1. جاوا (Java)

یک کدام از دارای اسم و رسم ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی اندروید جاوا میباشد، لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا، وقتی گویش قانونی برای توسعه و گسترش اپ‌های اندرویدی بود، اما هنوز هم پرکاربردترین گویش در بین لهجه های اپ نویسی اندروید میباشد. اکثری از نرم‌افزار‌های جانور در مغازه Play با جاوا تشکیل شده‌اند ناگفته نماند این لهجه دارنده بیشترین مدد بوسیله گوگل هست. خلال همگی این‌ها، جاوا یک انجمن آنلاین خوب برای نگهبانی در شکل بروز هرگونه خلل نیز داراست.  

با این حالا، لهجه اپ نویسی جاوا یک لهجه غامض برای به کار گیری مبتدیان هست چون دربردارنده موضوعات غامض‌ای میباشد.  

کلاً، جاوا یک گویش بهتر برای گسترش نرم افزار‌های اندرویدی میباشد.  با این اکنون، ممکن میباشد برای مبتدیانی که میخواهند با چیزی معمولی‌خیس استارت نمایند ممکن میباشد مقداری غامض به لحاظ رسد.


2. کاتلین (Kotlin)

فعلا کاتلین گویش قانونی برای توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های اندرویدی میباشد که به وسیله گوگل در سال 2019 اعلام شد‌ه‌است. کاتلین یک گویش اپ نویسی یک‌سری پلتفرمی میباشد که ممکن میباشد تحت عنوان جایگزینی برای جاوا برای پیشرفت اپلیکیشن‌های اندرویدی استعمال شود. همینطور قابل ذکر میباشد در سال 2017 کاتلین تحت عنوان یک گویش قانونی ثانویه معرفی شد که قادر است با جاوا تعامل داشته باشد.  


صرفا تفاوت شایان توجه این میباشد که Kotlin خصوصیت‌های مازاد جاوا را ندارد، همینطور ضرورت نقطه پایان دادن به هر خط با نقطه ویرگول را برطرف می‌نماید. به صورت خلاصه، کاتلین در مقایسه با جاوا برای مبتدیان بسیار معمولی‌خیس میباشد و همینطور می تواند تحت عنوان یک “نقطه ورودی” برای آغاز به دنیای لهجه های نرم‌افزار نویسی اندروید مصرف شود.


3. C++

C++ نیز یکی از دیگر از گویش های نرم افزار نویسی آندروید میباشد که می‌اقتدار برای پیشرفت نرم‌افزار‌های اندرویدی از آن بهره برد.  با این اکنون، شایان بیان میباشد که هیچگاه یک نرم‌افزار را نمی‌اقتدار کاملا با به کار گیری از C++ ساخت.


ناگفته نماند در حالی که C++ در بعضا مورد ها برای توسعه و گسترش اپ‌های اندرویدی اثر گذار میباشد، تهیه آن بسیار سخت میباشد و انعطاف‌پذیری آن نسبت به سایر لهجه های نرم افزار نویسی اندروید کمتر میباشد. این مقاله را هم در لحاظ بگیرید که ممکن میباشد به جهت ارتقا عدم وضوح این گویش باگ‌های بیشتری نیز داشته باشید.  بدین ترتیب، عالی میباشد از جاوا در مقایسه با C++ به کار گیری فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد