مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

اندروید یا ios؟ کدام پیروز میدان است؟

اندروید و ios یکی‌از مالامال طرفدارترین سیستم ادله های موبایلی در دنیا می باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد سیستم استدلال اندروید به وسیله کمپانی گوگل توسعه و گسترش داده گردیده است. در مقاله‌ها پیشین کاملا در باب این سیستم برهان توضیح داده ایم،در صورتیکه عشق و علاقه مند به نرم افزار نویس شدن در حوزه اندروید می باشید می‌توانید از یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید درسمن استعمال فرمائید.

مهمترین برتری اندروید فردی سازی خیلی بهتر آن میباشد. شما میتوانید آیکون ها، لانچر و حتی ظواهر سیستم خویش را عوض فرمائید. در سیستم دلیل اندروید امکاناتی وجود داراست که در تلفن همراه های لاکچری آیفون نیست. به‌دنبال با ما یاور باشید تا شمارا در تعیین اندروید یا این که ios ملازمت کنیم.

رئیس خوب قابل انعطاف افزارها

 از منویSetting  اندروید و از نصیب Application Manager می‌توانید قابل انعطاف افزاهایتان را Force Close فرمائید، آنان را حذف نمایید یا این که می‌توانید رم گوشی خویش را منزه و برنامه را آپ تو دیت نخستین برگردانید. میتوانید نرم افزار هایی که از آن استعمال نمیکنید را غیرفعال فرمایید و اپ آیتم عشق خویش را به مکان برنامه پیش فرض سیستم ادله نصب فرمایید.

اندروید در مقایسه با IOS نرم افزار های بیشتری دارااست

گوگل پلی مارکت قانونی نرم‌افزار های اندرویدی، تعداد نرم افزار های بیشتری نسبت به برنامه استور اپل دارااست. یکی‌از دیگر از مزیت های گوگل پلی نسبت به برنامه استور، نرم افزار های مجانی آن میباشد و یکی دلایل محبوبیت موبایل های اندروید است. در‌صورتی‌که طرحی را دوست نداشته باشید و یا این که چگونگی آن قابل قبول عدم وجود، می‌توانید فارغ از هیچ نگرانی آن را حذف و یک نرم‌افزار دیگر جایگزین آن فرمایید.

امکان فردی سازی در اندروید یا این که ios

فردی سازی، یکی‌از دلایل اصلی برتری اندروید میباشد که شما می‌توانید هرجور که خواستید گوشی خویش را فردی سازی نمایید.

ولی ios هم در این مورد کارهایی ایفا داده میباشد البته امکاناتی که اندروید در چنگ شما قرار میدهد قابل قیاس با ios نمی‌باشد.

ارائه دستگاه در سختی متعدد مبلغی

یکی مهمترین عاملی که برای خرید موبایل مد لحاظ شما میباشد، بها میباشد. در صورتی‌که هزینه پرداخت موبایل همدم با هزینه بالا را ندارید، اندروید دستگاه هایی با بها مطلوب در مشت شما قرار داده میباشد. در اندروید موبایل هایی با مشقت متعدد ارزش وجود داراست که شما میتوانید به راحتی تلفن همراه ملازمت که اقتدار خریداری آن را دارید، تنظیم نمایید. اما این زمینه راجع به سیستم دلیل ios صحت نمی نماید و گزینش های شما محصور است.

 بیشتر تفحص نمایید: با بسط روز افزون تکنولوژی و روی شغل داخل شدن اشکال سیستم برهان تلفن همراه، معاش انسان روز آپ دیت در درحال حاضر تکامل و هوشمندی میباشد، پس این مقاله را از دست ندهید.

امان کردن امکان یک‌سری کاربره اندروید یا این که ios؟

یکی از دیگر از قابلیت و امکان های نیکی که در اندروید وجود دارااست، یک سری کاربره بودن آن میباشد. برای مثال خانواده ای که از یک تبلت به کار گیری می نمایند و ممکن میباشد هر یک از آن‌ها تجهیزات و تنظیماتی غیروابسته بر روی پروفایل خویش داشته باشند و این قابلیت و امکان بسیار کاربردی میباشد. در‌حالتی که شما بخواهید تلفن همراه همپا خویش را به کسی قرض بدهید، می‌توانید یک پروفایل با دسترسی محصور بسازید البته این امکان هنوز در ios نیست.

اپلیکیشن itunes دررکدام قابل استعمال میباشد؛ اندروید یا این که ios؟

برای جابجایی پوشه ها و نوا ها در دستگاه های ios نیاز به به کار بستن از نرم‌افزار itunes است. این شغل ممکن میباشد خسته کننده و نظافت کردن آن عمل رنج میباشد. این عمل در اندروید عمل بی آلایش ای میباشد و شما میتوانید از رویکرد های متعدد پوشه های خویش را جابجایی دهید.

کدام سیستم استدلال کارت خاطر micro sd را نگهبانی میکند؟

چنانچه تلفن همراه یاور شما دارنده سیستم ادله ios باشد برای اینکه بخواهید خاطر بیشتری داشته باشید، بایستی تنی چند از پوشه ها را حذف یا این که به کامپیوتر جابجایی دهید و به کار بستن از کارت یاد در ios قابلیت و امکان پذیر نمی‌باشد؛ البته بیشتر دستگاه های اندرویدی دارنده درگاه کارت خاطر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد