مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

تفاوت اندروید و iOS در چیست؟

فعلا در اکثر نصیب‌ها، اندروید و iOS پا به پای هم پیش ‌میروند ولی در مواقعی جزئی، تفاوت‌هایی دارا‌هستند که برای شما یوزرها عزیز این مقایسه را اجرا میدهیم. 1. تفاوت قیمتی؛ تلفن همراه‌های iOS گران‌خیس از تلفن همراه‌های اندروید از حیث قیمتی، تلفن همراه‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد اپل بها بالایی دارا هستند و از ۷۰۰ دلار آغاز میگردند؛ ولی در تلفن همراه‌های اندرویدی دستتان گشوده میباشد و حتی موبایل ۱۰۰ دلاری هم پیدا می شود. ولی بدین نکته نیز دقت فرمائید که موبایل‌های اندروید بعداز سپری شد مجال، بها خویش را محافظت می‌نمایند البته تلفن همراه‌های اندرویدی با کاهش ارزش مواجه میشوند.

2. رابطه با بقیه پلتفرم‌ها؛ iOS یک دست‌خیس از اندروید

اندروید زیرا در انحصار شرکتی وجود ندارد، با هیچ پلتفرم دیگری مثلا ساعت هوشمند، تبلت، لپتاپ و... رابطه ندارد البته iOS به جهت اینکه سیستم استدلال انحصاری اپل میباشد، با همگی تولیدها این مجموعه قادر است رابطه برقرار نماید و تعامل داشته باشد.

3. چگونگی نرم افزار‌ها؛ iOS کیفیت خوب‌خیس البته اندروید متنوع‌خیس

در این باره یه خرده گفت و گو وقتگیر‌خیس میباشد. جایی که در اندروید، شما ضمن گوگل پلی، از دیگر نرم افزار‌ها نیز میتوانید برای نصب نرم افزار‌ها مبادرت فرمائید. ولی سیاست کمپانی اپل این میباشد که تنها از روش اپل استور نرم افزار‌ها را نصب نمایند. در گفت و گو تنوع و تعداد نرم افزار‌ها، اندروید حدود ۲ موازی بیشتر از iOS تنوع دارااست. ولی در قسمت چگونگی اپلیکیشن‌ها، اینجا iOS میباشد که سخن نخستین را میزند و در اکثر نرم‌افزار‌ها، کوشش پایدارتر و جاری‌تری را تصویب نموده است.

4. تفاوت در دفاع و به روزرسانی؛ iOS عالی از اندروید

در‌این قسمت گشوده هم برتری با iOS میباشد. باتوجه به کمتر بودن تعداد دستگاه‌هایی که از iOS سود‌مند می‌باشند، پس برای حفاظت نیز فعالیت ریلکس‌تری دارااست تا اندروید. کمپانی اپل تلفن همراه‌های خویش را تا ۵ سال آپ تو دیت می‌نماید البته اندروید تا ۴ سال که به روز‌های iOS بسیار جالب‌خیس و بدون نقص‌خیس از آپ تو دیت‌های اندروید میباشد.

5. فردی‌سازی؛ اندروید قابل تغییرتر از iOS

درین نصیب، اندروید با اختلاف متعددی نسبت به iOS در منزلت بالاتری جای‌دارد و می توانید از تم‌ها و ویجت‌های بیشتری نسبت به iOS استعمال فرمایید و دستتان دراین مورد بازتر میباشد.

6. از نگاه سرازیر بودن و راحتی اطراف کاربری؛ iOS جاری‌خیس ولی دشوارتر از اندروید

از نظر جاری بودن سیستم iOS با اختلاف متعددی برنده میگردد. کمپانی اپل به امداد پردازنده‌های کارکشته و همینطور هماهنگی زیاد در بین نصیب‌های قابل انعطاف‌افزاری و دشوار‌افزاری، توانسته از رابط کاربری قابل انعطاف‌خیس و سرازیر‌تری سود‌مند گردد.

در مشاجره راحتی عمل با پلتفرم‌ها، اندروید بسیار ریلکس‌خیس از iOS میباشد. طبق داده های عددی منتشر گردیده از سوی وبسایت‌های دارای اعتبار، در ماه به صورت معدل ۲۲۶۰۰ کاوش برای فراگیری شغل‌های رایج با تلفن همراه‌های اندروید تصویب گردیده است. ولی در مقابل این داده های عددی با ارتقاء ۵۸ درصدی رو به رو میباشد و به صورت معدل ۳۵۸۰۰۰ کاوش برای به عبارتی شغل‌ها تصویب شد‌ه‌است.

7. اسباب جانبی؛ iOS کیفیت بالا‌خیس از محصول ها اندرویدی

اسباب جانبی تلفن همراه‌های اپل از چگونگی بیشتری منتفع میباشند. این تولیدها را تنها شرکت اپل به خواسته رابطه با تلفن همراه‌های همین کمپانی پیاده سازی نموده است. البته برای تلفن همراه‌های اندرویدی، کمپانی‌های ساخت‌کننده متعددی میباشند که تولیدها غیر مهم را ایجاد می‌نمایند که از چگونگی ضعیف‌تری برخوردار‌است. اما اثاثیه حانبی‌ای که بوسیله کمپانی‌های دارای اعتبار ساخته می گردند، از چگونگی مطلوبی برخوردارند.

8. امنیت؛ اندروید بیشتر در معرض خطر جای‌دارد

موبایل‌های iOS، به جهت وجود لایه‌های امنیتی بیشتر نسبت به اندروید، کمتر در معرض آلوده و کثیف شدن و هک شدن قرار گرفته‌اند. همینطور با اعتنا به به روز‌های امنیتی منظم کمپانی اپل، تلاش iOS در این مورد عالی از اندروید بوده میباشد.

9. محبوبیت؛ اندروید دوست داستنی‌خیس از iOS

طبق داده های عددی‌های منتشر گردیده در یک سری سال اخیر، سیستم استدلال اندروید با اختلافی چشمگیر نسبت به iOS دوست داستنی‌خیس میباشد. اندروید با ۷۲.۲% و iOS با ۲۷% توانسته‌اند مشتریان بازار را به سمت خویش بکشند.

10. حفاظت در کشور‌ایران؛ iOS حمایت ضعیف‌تری دارااست

با دقت به تحریم بودن کشور ایران، بیشتر سرویس ها سیستم دلیل iOS برای ما قابل استعمال وجود ندارد. البته در قبال دفاع جامعی از سیستم استدلال اندروید شکل میگیرد و همه امکاناتش برای ما قابل دسترس میباشد. موبایل‌های iOS از لهجه فارسی مدد نمیکنند ولی موبایل‌های اندرویدی کاملا لهجه فارسی را پوشش میدهند.

11. مشقت بار‌افزار و چگونگی ایجاد کرد؛ تا حدودی موازی

در سال‌های پیشین، موبایل‌های اپل چگونگی ایجاد کرد و دشوار‌افزار بهتری داشتند. البته در‌این یک کدام از-دو سال اخیر، موبایل‌های پرچمدار اندرویدی توانسته‌اند به تلفن همراه‌های iOS برسند و در بعضا مفاد نیز پیشی بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد