مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

آشنایی با پلتفرم اندروید

با پلتفرم اندروید، معماری، اجزا و اصطلاحات آن آشنا گردید. درباره شغل‌ها، سرویس ها، قطعات، هدف ها، طرح‌بندی‌ها و منابع بیاموزید. فهم مفاهیم اساسی، مبنا ای حاذق برای گسترش اندروید خواهد گذاشت. پلتفرم اندروید یک سیستم برهان بر پایه ی لینوکس طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که به وسیله کمپانی گوگل گسترش داده گردیده است. این سیستم ادله برای دستگاه‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های متفاوت استعمال می گردد.همینطور برای ارائه اپ‌های اندروید، نیاز میباشد که با گوگل پلی و بقیه مغازه‌های اپلیکیشن‌های اندروید آشنا باشید و بتوانید نرم‌افزار‌های خویش را بر روی این دکان‌ها منتشر فرمایید
نرم‌افزار نویسی اندروید
فعال سازی اطراف توسعه و گسترش اندروید
برای فعال سازی اطراف گسترش اندروید، فرایند ذیل را دنبال فرمائید:
۱. نصب JDK و انجام پیکربندی آن: برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندروید، نیاز میباشد که اپ JDK (Java Development Kit) را در سیستم‌استدلال خویش نصب نمائید. بعد از نصب JDK، می بایست متغیرهای محیطی سیستم را تهیه فرمایید. برای این فعالیت، می بایست مسیر JDK را به PATH اضافه نمایید.
۲. نصب Android Studio: برای بسط نرم‌افزار‌های اندروید، نیاز میباشد که اپ Android Studio را دانلود و نصب نمائید. Android Studio، یک IDE برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندروید میباشد و دربرگیرنده ابزارهایی مانند اپ‌نویسی جاوا یا این که کاتلین، پیاده سازی رابط کاربری، مشابه‌سازی دستگاه‌های اندروید و اشتراک‌گذاری اپ‌ها با دیگرافراد میباشد.
۳. نصب SDK: بعداز نصب Android Studio، بایستی SDK را نیز اخذ فرمایید. SDK دربرگیرنده ابزارهایی میباشد که برای بسط نرم افزار‌های اندروید مورد نیاز میباشد.
۴. پیکربندی SDK: بعداز دانلود و نصب SDK، می بایست پیکربندی آن را تغییر و تحول دهید. برای این عمل، به پیکربندی Android Studio بروید و SDK Manager را گشوده فرمایید. در اینجا، می توانید ورژن‌های متفاوت SDK را دانلود فرمایید و نصب نمایید.
۵. مشابه‌سازی دستگاه: در آخر، میتوانید یک مشابه‌ساز دستگاه اندروید برای پیشرفت نرم‌افزار‌های اندروید به کار گیری نمائید. برای این فعالیت، به قسمت AVD Manager در Android Studio بروید و یک دستگاه مشابه‌ساز را ساخت و ساز فرمایید.
پس از ایفا این پروسه، میتوانید با به کار گیری از Android Studio و SDK، نرم افزار‌های اندروید خویش را توسعه و گسترش داده و آن ها را برای مخاطبان خویش منتشر فرمائید.
پروژه های خرد بسازید
آنچه را که میاموزید با تشکیل داد پروژه های خرد اندروید تمرین نمائید. با نرم افزار های معمولی آغاز نمائید و با ارتقاء اعتماد به‌نفس به ندرت عدم وضوح را ارتقاء دهید. یادگرفتن‌ها و منابع آنلاین زیادی وجود داراست که ایده‌ها و ارشاد‌های پروژه را ارائه میدهند.
استیناف از عصر‌ها و کتاب‌های آنلاین
تصویب‌اسم در زمان‌های آنلاین یا این که قرائت کتاب‌هایی که به صورت خاص بر روی گسترش اندروید متمرکز گردیده‌اند را پژوهش فرمایید. سایت هایی مانند Udemy، Coursera، و Pluralsight طیف پهناور ای از زمان های نرم افزار نویسی اندروید را ارائه می‌دهند که به وسیله متخصصان صنعت درس دادن میگردد.
با پروژه های دنیای حقیقی تمرین نمایید
وقتی که ادراک خیر از بسط اندروید پیدا کردید، با عمل بر روی پروژه های دنیای حقیقی، خویش را به بحران بکشید. می‌توانید با گسترش نرم‌افزار های کاربردی معمولی استارت نمائید و کم کم به سمت اپ های کاربردی غامض خیس بروید.
آپ دیت باشید
گسترش اندروید به صورت مداوم در حالا توسعه میباشد. با واپسین روندها، کتابخانه ها و چارچوب ها آپدیت بمانید. بلاگ های مربوطه را دنبال فرمائید، به کنفرانس های توسعه و گسترش دهندگان بپیوندید و خصوصیت های نو معرفی گردیده در آپ دیت رسانی اندروید را کشف نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد