مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با جدیدترین متدهای روز دنیا

کاربردهای فلاتر چه هستند؟


در‌این نصیب از مقاله «فلاتر چیست»، راجع‌به کاربردهای فلاتر و مورد ها به کارگیری آن در حصول‌ و شغل های متعدد مشاجره گردیده‌است. به عبارتی‌طور که ذکر شد، فناوری فلاتر با اسم «Flutter 1.0» در وسط ۱۳۹۷ صورت گرفت. از آن فرصت، فلاتر دیگر صرفا تحت طراحی اپلیکیشن در مشهد عنوان یک باکس‌ابزار برای پلتفرم‌های یاروهمدم شناخته نمیشود و بضاعت خویش را در مسئله ساخت و ساز کالا برای مرورگرهای دسکتاپ نیز به ثابت رسانده میباشد.

فیلم یادگرفتن پروژه پایه فلاتر – پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه با Flutter – مقدماتی در فرادرس

کلیک فرمائید

تامین اینترنت برای فلاتر

در اوایل سال ۱۳۹۸ گروه پیشرفت فلاتر، یک ورژن پیش‌اکران برای توسعه و گسترش اینترنت ارائه دادند که در بالا «مرغ مگس‌خوار» (hummingbird) نامیده شد. اگرچه، پس از مدتی اسم آن به «فلاتر اینترنت» تغییر تحول یافت. فلاتر تجهیزات توسعه یافته سیستم‌ادله همانند، خصوصیات حالت جغرافیایی (GPS)، توده‌آوری داده ها از سنسور، رئیس مجوزها، بلوتوث، اوراق هویتی و بقیه خصوصیت‌ها را در پلاگین‌های (Plugin) مهیا به کار گیری آماده می‌سازد که به وسیله گوگل حمایت میشوند.

در شرایطی که یک نرم افزار به یک خصوصیت سطح سیستم‌استدلال (سیستم عامل-Level Feature) متعلق باشد و آن خصوصیت تحت عنوان یک پلاگین در دسترس نباشد، فلاتر می تواند در بین لهجه اپلیکیشن‌نویسی Dart و کد محلی با به کار گیری از شبکه‌های پلتفرم رابطه برقرار نماید.

چه نوع نرم افزار‌هایی با فلاتر توسعه و گسترش داده می شوند؟

به راحتی می‌اقتدار اعلام‌کرد هر نوع اپلیکیشنی با به کارگیری از فلاتر قابل بسط میباشد. از تشکیل داد نرم افزار برای خرده‌فروشی‌های آنلاین گرفته تا بانکداری و استحصال و شغل های گرانقدر می‌قدرت فلاتر را بهره برد.

فیلم فراگیری پروژه مبنا فلاتر – تشکیل داد نرم افزار رئیس مالی فردی با Flutter در فرادرس

کلیک فرمایید

درپی، بعضی از اشکال نرم افزار‌های قابل گسترش با فلاتر، فهرست گردیده‌اند.

برای هدف های متفاوت خرده‌فروشی برخط، مثلا نرم افزار‌های وفاداری مشتریان (Loyalty Program)‌، کاتالوگ‌ها و مغازه‌های آنلاین

بانکداری و فناوری‌های مالی (فین‌تک | Fintech)‌ که حتی با حصول‌وکارهای خرد نیز سازش دارااست.

عرضه‌کننده‌ها و دارندگان حق امتیاز

استخراج‌وکارهای بزرگی مثل مرکز ها تماس، پیک و انتقال بسته و بقیه استحصال‌وکارهای با مقیاس گران قدر

چرا بایستی فلاتر را فراگرفت ؟

کاربرد و یادگیری سهل وآسان، اجرای سریع، مطلوب بودن برای استارتاپ‌ها، مستندات جامع و داشتن اجتماع در اکنون رویش، صرفا برخی از دلایل برتری فلاتر میباشند. تا به امروز هزاران نرم افزار گسترش داده گردیده با Flutter در مغازه‌های متفاوت نرم افزار منتشر گردیده‌ میباشد.

فیلم یادگرفتن پروژه اساس فلاتر – پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه با Flutter – مقدماتی در فرادرس

کلیک نمائید

یک نمونه شایان توجه در‌این خصوص، نرم افزار Xianyu میباشد که به وسیله گروه Alibaba تشکیل‌شده و فعلا بیشتراز ۵۰ میلیون مخاطب از آن استعمال می‌نمایند. در‌این قسمت از مقاله «Flutter چیست»، هرکدام از دلایل برتری فلاتر نسبت به بقیه رقبایش آیتم نظارت قرار گرفته‌اند.

آسانی یادگیری و به کار گیری از فلاتر

فلاتر یک کادر‌ورک نوین میباشد و تشکیل داد اپلیکیشن‌های موبایلی با Flutter نسبت به بقیه چارچوب‌های قابل انعطاف‌افزاری بسط اپ‌های کاربردی از قبیل جاوا (Java)، سوئیفت (Swift) و React Native بسیار بی آلایش‌خیس میباشد.

فیلم فراگیری اپ نویسی سوئیفت – نرم افزار نویسی iOS با Swift در فرادرس

کلیک نمائید

می‌اقتدار اعلام کرد، بخش اعظمی از توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار قبل از Flutter عشق و علاقه چندانی به پیشرفت اپلیکیشن‌های کاربردی بر بستر دستگاه‌های هم پا نداشته‌اند و فقط پس از ورود Flutter‌ به عرصه بسط موبایلی به‌این اصلی روی آورده‌اند. در فلاتر، به واحد سنجش متعددی از وسعت کدنویسی کاهش پیدا کرده میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد